.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتصاب فرماندار جدید شهرستان رامسر
بنا به پیشنهاد سیدعلی اکبر طاهایی استاندار مازندران و طی حکمی از سوی مصطفی محمدنجار، وزیر کشور، فرماندار جدید شهرستان رامسر منصوب شد. بنابر این حکم آقای ...

طی حکمی از سوی وزیر کشور، فرماندار جدید شهرستان رامسر منصوب شد.

به گزارش شمال نیوز، بنا به پی
شنهاد سیدعلی اکبر طاهایی استاندار مازندران، طی حکمی از سوی مصطفی محمدنجار وزیر کشور، فرماندار جدید شهرستان رامسر منصوب شد.

بر اساس این حکم محمدصالح رضا خاني به عنوان فرماندار جدید شهرستان رامسر معرفی شد. عبدالصمد صفرنژاد فرماندار پیشین شهرستان رامسر نیز طی حکمی به سمت فرماندار جدید شهرستان شیروان در استان خراسان شمالی منصوب شد.

رضاخانی پیش از این به عنوان معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران و رئیس آموزش و پرورش شهرستان رامسر مشغول به کار بوده است.

گفته می شود
برادر وی ،سيروس رضاخاني که ارتباطات بسيار نزديكي به اسفنديار رحيم مشايي دارد  در این انتصاب تاثیرگذار بوده است.

قرار است مراسم تودیع و معارفه محمدصالح رضاخانی فرماندار جدید و عبدالصمد صفرنژاد فرماندار پیشین شهرستان رامسر فردا با حضور مسئولان ارشد استان مازندران برگزار شود.

ابوطالب شفقت استاندار خراسانی شمالی که اهل شهرستان بابل در استان مازندران است تیم مدیریتی خویش را اکثرا از استان مازندران انتخاب کرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 اسفند 1389
خدا را شکر یک فرماندار بومی داریم
نا شناس 1 اسفند 1389
آفرین بر شما که فرماندار بومی دارید برای شهر فرهنگی رشت فرمانداری گذاشته اند که از پشت کوههای ماسال آورده اند ایشان گیلکی که بلد نیستند جالب است فارسی به سختی صحبت می کنند و مردم رشت برای صحبت با این آقا باید بروند ماسالی قشلاقی و ییلاقی یاد بگیرند بخدا در دیدار تصادفی با مردم یک نفر حرف فرماندار را برای مردم و حرف مردم را برای فرماندار ترجمه میکند آخر این رئیس جمهور کجاست تا این بد سلیقگی ها را ببیند ؟
نا شناس 1 اسفند 1389
ای ولا به اسفندیار وسیروسو ....... واقعا" چه اسمهایی دارند .
نا شناس 1 اسفند 1389
من تعجب کردم از این کامنت بخاطر اینکه اصلا رشت فرماندار ندارد بیایید میدانی آمار بگیرید اصلا از یکصد نفر مردم رشت پنج نفر فرماندار را نمی شناسد بخدا بشوخی نمی گویم امتحان گرفته شود این ماسالی که فرماندار رشت شده به روح امام ره خیابانهای رشت را کاملا نمی شناسد من کارمند فرمانداری رشت هستم او اصلا سر کار نیست مسئولیت هیچ کاری را قبول نمی کند در هیچ موضوعی نظارت ندارد و......
نا شناس 2 اسفند 1389
بخدا بعضی وقت ها فکر میکنم ما رشتی ها چقدر بدبختیم تقریبا قاطبه مسئولین و مدیران غیر رشتی اند نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی صومعه سرائی (ضیابر) است فرماندار ماسالی است و......

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.036 seconds.